Даний документ є Офіційним пропозицією сервісного центру correa.com.ua в особі ФOП Стаднюк Катерина Дмитрівна (далі - Виконавець), адресованим необмеженому колу осіб, укласти Договір на умовах Публічної оферти (відповідно до статей 633, 641 і гл. 63 Цивільного кодексу України ) про надання послуг на нижчевикладених умовах (далі по тексту - Договір).
Відповідно до статей 641, 642 Цивільного кодексу України, в разі прийняття викладених нижче умов, фізична особа, яка провадить акцепт цієї оферти, стає Замовником, а Виконавець і Замовник спільно - Сторонами цього договору. Договір має юридичну силу відповідно до Цивільного кодексу України та є рівносильним договору, підписаному сторонами.
У зв'язку з викладеним вище, уважно прочитайте текст дійсної публічної оферти і ознайомтеся з умовами надання послуг. Якщо Ви НЕ згодні з будь-яким пунктом оферти, Виконавець пропонує Вам відмовитися від використання послуг.
1. ТЕРМІНИ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ В ДОГОВОРІ
1.1. Публічна оферта - пропозиція Виконавця (викладене на Сайті Виконавця), адресована невизначеному колу фізичних осіб укласти цей Договір на певних умовах.
1.2. Cайт Виконавця - веб-сайт в мережі Інтернет за адресою correa.com.ua, який є джерелом інформування Замовника.
1.3. Акцепт - повне, безумовне і беззастережне прийняття Замовником умов Публічної оферти, цього Договору та правил надання послуг. Акцепт може бути здійснений одним із способів, передбачених пунктом 5 цього Договору.
1.4. Замовник - фізична особа, яка прийняла Публічну оферту Виконавця, викладену в цьому Договорі.
1.5. Пристрій - виріб, надане Виконавцю Замовником для ремонту.
1.6. Заявлена несправність - несправність Пристрої, заявлена Замовником.
1.7. Діагностика - виявлення причин Заявленої несправності.
1.8. Ремонт - усунення Заявленої несправності.
1.9. Гарантійний ремонт - безоплатний ремонт Пристрої в разі повторного прояви Заявленої несправності, за умови дотримання Замовником правил експлуатації виробу викладеними на сайті Виконавця https://correa.com.ua/warranty-returns.
1.10. Гарантійний термін - термін, зазначений в акті прийому-передачі виконаних робіт, протягом якого може бути виконаний Гарантійний ремонт. Кожна виконана робота і встановлена деталь має свій індивідуальний гарантійний термін.
1.11. Перевізник - ТОВ "Нова пошта", що є експедитором і надає послуги з доставки Пристрої між Замовником та Виконавцем.
1.12. Термін платного зберігання - термін, протягом якого, починається в разі, якщо Замовник не забрав Пристрій і не оплатив послуги Виконавця протягом 30 календарних днів з моменту оповіщення Замовника про готовність Пристрої. Вартість оплатного зберігання настає з 31 дня з моменту оповіщення про готовність і становить 10 гривень за кожен день такого зберігання.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Даний договір є публічним договором (далі - Договір), який вважається укладеним між Виконавцем, з одного боку, і Замовником, з іншого, з моменту Акцепту всіх без винятку умов і положень цього Договору, а також додатків до нього, в разі їх наявності .
2.2. Замовник надає Виконавцю Пристрій і достовірну інформацію, необхідну для ідентифікації Замовника і визначення причин Заявленої несправності. Замовник гарантує Виконавцю, що контактна інформація вказана ним (номер телефону і т.д.) є достовірною. У разі відправки Виконавцем повідомлення про готовність вироби або ін. Інформації, на номер вказаний Замовником, Замовник вважається повідомленим належним чином.
2.3. Виконавець проводить Діагностику Пристрої, повідомляючи за допомогою телефонного зв'язку або електронної пошти або іншим, узгодженим усно з замовником способом, Замовнику причину несправності і попередню вартість її усунення.
2.4. У разі отримання згоди Замовника на проведення Ремонту Пристрої Виконавець виконує ремонтні роботи, необхідні для усунення Заявленої несправності, якщо це можливо.
2.5. Замовник зобов'язується протягом 30 днів з моменту закінчення Ремонту, про якого Виконавець зобов'язується повідомити Замовника по телефону, електронній пошті або через смс повідомлення, прийняти та оплатити вартість послуги згідно з актом прийому-передачі, який є невід'ємною частиною даного договору.
3. Права та обов'язки сторін
3.1. Замовник має право:
3.1.1. Користуватися послугами Виконавця на умовах цього Договору.
3.1.2. Своєчасно отримувати необхідну інформацію від Виконавця за результатами проведення діагностики та ремонту.
3.1.3. Отримати від Виконавця акт виконаних робіт зі звітом про проведені ремонтні роботи та встановлених комплектуючих.
3.1.4. Вимагати від Виконавця виконання Гарантійного ремонту в разі, якщо Заявлена несправність була усунена або проявилася повторно протягом Гарантійного терміну, за умови дотримання Замовником правил експлуатації виробу викладеними на сайті Виконавця https://correa.com.ua/warranty-returns.
3.1.6. Відмовитися від послуг Виконавця, сплативши вартість діагностики.
3.2. Замовник зобов'язується:
3.2.1. Надавати повну і достовірну інформацію, необхідну для ідентифікації Замовника і визначення причин Заявленої несправності.
3.2.2. Не порушувати вимог Договору та чинного законодавства.
3.2.3. Протягом 30 днів з моменту повідомлення Виконавцем про закінчення ремонту, прийняти надані послуги, оплатити вартість послуг Виконавця, підписати Акт прийому-передачі послуг і забрати виріб.
3.2.4. Оплатити вартість Діагностики, в разі відмови від послуг Виконавця.
3.2.5. У разі порушення обов'язків зазначених у пункті 3.2.3 цього Договору оплатити вартість платного зберігання з розрахунку 10 гривень за кожен день такого зберігання.
3.3. Виконавець має право:
3.3.1. Залучати третіх осіб для надання послуг Замовнику, які мають необхідну кваліфікацію для надання конкретного виду послуги.
3.3.2. Використовувати надану Замовником інформацію для цілей виконання умов цього Договору.
3.3.3. Відмовити Замовнику в наданні послуг та розірвати Договір в односторонньому порядку в разі, якщо Виконавець не може надати необхідну послугу в повній мірі.
3.3.5. Тимчасово призупинити надання Замовникові послуг за Договором з технічних, технологічних або інших причин, що перешкоджає наданню послуг, на час усунення таких причин.
3.3.5. Утилізацію пристрою, якщо Замовник протягом 365 днів після оповіщення про готовність не справив оплату послуг згідно з актом виконаних робіт і не забрав пристрій з ремонту.
3.3.6. Стягувати плату за зберігання Пристрої в разі, порушення Замовником своїх обов'язків зазначених у пункті 3.2.3 цього Договору з розрахунку 10 гривень за кожен день такого зберігання.
3.3.7. Утримувати у себе пристрій і не віддавати Замовнику, в разі якщо Замовник не сплатив або не повністю оплатив вартість ремонту і / або діагностики та / або вартість зберігання. У разі такого утримання пристрою Виконавець має право нараховувати вартість зберігання відповідно до умов цього Договору.
3.4. Виконавець зобов'язується:
3.4.1. Забезпечувати Замовнику можливість отримання послуг належної якості відповідно до цього Договору.
3.4.2. Надавати Замовнику послуги з урахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних».
4. ВАРТІСТЬ І ОПЛАТА ПОСЛУГ
4.1. загальні положення
4.1.1. Вартість послуг, що надаються Виконавцем Замовнику, визначається в національній валюті України та вказується на Сайті Виконавця.
4.1.2. Ціна за надання послуг визначається Виконавцем після виконання Діагностики і не може бути змінена після повідомлення Замовника без узгодження з ним.
4.1.3. При акцепту Замовником умов даного Договору, Замовник погоджується з ціною за надання послуги, зазначеної на Сайті Виконавця.
4.2. Оплата послуг
4.2.1. Оплата Послуги може здійснюватися одним з наведених нижче способів за вибором Замовника:
4.2.1.1. Готівкою або банківською картою в одному з підрозділів сервісного центру, зазначених на сайті Виконавця.
4.2.1.2. Готівкою або банківською картою в одному з підрозділів Перевізника, якщо Акцепт Договору був здійснений шляхом відправки Пристрої Замовником через Перевізника.
4.3. Замовник може отримати Пристрій тільки після 100% (сто процентної) оплати послуг Виконавця (вартість ремонту, вартість діагностики, вартість платного зберігання).
4.4. Після здійснення оплати Виконавець зобов'язується надати замовнику акт виконаних робіт зі звітом про виконані роботи і встановлених комплектуючих.
5. АКЦЕПТ ДОГОВОРУ
5.1. Акцепт оферти створює Договір між Виконавцем і Замовником.
5.2. Приймаючи цей Договір-оферту, Замовник, тим самим, від свого імені, висловлює свою згоду з тим, що реальні умови не обмежують його законних прав.
5.3. Приймаючи цей Договір-оферту, Замовник приймає умови Договору в повному обсязі без можливості внесення в них будь-яких змін.
5.4. Приймаючи цей Договір-оферту, Замовник приймає умови виконання Ремонту Пристрої, зазначені на Сайті Виконавця, які є невід'ємною частиною цього Договору.
5.5. Приймаючи цей Договір-оферту, Замовник приймає умови гарантійного обслуговування, зазначені на Сайті Виконавця, які є невід'ємною частиною цього Договору.
5.6. Акцепт оферти здійснюється Замовником шляхом виконання одного з наступних дій:
5.6.1. Угоди Замовника з умовами і правилами надання послуги шляхом здачі вироби Виконавцю в любоз з його підрозділів особисто або через представника і підписання Карти ремонту.
5.6.2. Угоди Замовника з умовами і правилами надання послуги шляхом здачі вироби Перевізнику для доставки Виконавцю.
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
6.1. Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України.
6.2. Сторони не несуть відповідальність за порушення своїх зобов'язань за цим Договором, якщо воно сталося не з їх вини. Сторона вважається невинуватою, якщо доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів для належного виконання зобов'язання.
6.3. Сторони не несуть відповідальність один перед одним за непрямий збиток (в тому числі за недоотриманий прибуток).
6.4. Сукупна відповідальність Виконавця за Договором обмежується сумою платежу, сплаченого Виконавцю Замовником за Договором.
6.5. Не вступаючи в суперечність із зазначеним вище, жодна із Сторін не несе відповідальність за порушення умов Договору, якщо таке порушення викликане дією обставин непереборної сили (форс-мажор), включаючи: дії органів державної влади (в т.ч. прийняття правових актів) , пожежа, повінь, землетрус, інші стихійні лиха, відсутність електроенергії та / або збої роботи комп'ютерної мережі, страйки, громадянські заворушення, безлади, будь-які інші обставини, не обмежуючись перерахованим, які можуть вплинути на виконання Виконавцем Договору.
7. ОБМЕЖЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ВИКОНАВЦЯ
7.1. Виконавець не несе відповідальності за достовірність інформації, персональних даних Замовника.
7.2. Сторони розуміють і визнають, що невідповідність результату надання тієї чи іншої послуги результатами, що очікував і хотів отримати Замовник при зверненні за наданням послуг, саме по собі не є фактом надання такої послуги неналежної якості.
7.3. Виконавець не несе відповідальність за тимчасову зупинку в наданні послуг, викликану технічними перебоями в роботі устаткування, програмного забезпечення та / або роботі провайдерів зв'язку. При цьому Виконавець зобов'язується вживати розумних заходів для запобігання таких перебоїв.
8. Заключні положення
8.1. Цей Договір регулюється чинним законодавством України, незалежно від того, де знаходиться Замовник послуги.
8.3. Виконавець зберігає конфіденційність даних і інформації, отриманих від Замовника, при укладенні Договору або в ході його виконання і може їх поширити виключно в порядку і випадках прямо передбачених чинним законодавством України та / або Договором.
8.4. Виконавець має право, а Замовник надає безумовну згоду, на зберігання і обробку, в тому числі автоматизовану, будь-якої інформації, що відноситься до персональних даних Замовника з метою, пов'язаною з виконанням цього Договору та наслідків його виконання або невиконання. Замовник надає Виконавцю свою згоду на обробку всіх його персональних даних без обмеження терміну зберігання та терміну обробки персональних даних.
9. Інші умови
9.1. Виконавець залишає за собою право в будь-який час в односторонньому порядку вносити зміни до цього Договору.
9.2. Всі зміни до цього Договору публікуються на Сайті Виконавця.
9.3. Всі зміни до цього Договору набирають чинності з моменту їх опублікування на Сайті Виконавця.
9.4. Всі Додатки до Договору є його невід'ємними частинами цього Договору і є обов'язковими для їх виконання і дотримання.
10. ПОРЯДОК ВРЕГУЛЮВАННЯ СПОРІВ І ЗАСТОСОВНЕ ПРАВО
10.1. Всі суперечки та суперечки, які можуть виникнути в процесі надання послуг Виконавцем, в зв'язку з прийняттям, виконанням та / або порушенням положень цього Договору та всіх додатків до них, регулюються шляхом переговорів Сторін.
10.2. Всі претензії, пов'язані з виконанням цього Договору, приймаються Виконавцем в будь-якій зручній для Замовника формі.
10.3. У разі неотримання від Замовника претензії в період Гарантійного терміну, зобов'язання Виконавця вважаються виконаними належним чином.
10.4. До відносин сторін, що випливають з прийняття та виконання цього Договору та всіх додатків до нього, застосовуються діючі норми і положення законодавства країни місцезнаходження Виконавця.